Posted by admin
15.12.2018

Aktuality

Otevíráme 17.6.2021  už se na Vás moc těšíme, nezapomeňte, že jsme 100% rodinný podnik s malou kapacitou – tedy restaurace jen pro 40 osob pouze na rezervaci mezi 12 a 15 hod.

…………………………………………………………………………

Na sezonu červenec – srpen 5-6 x týdně,  září-říjen víkendy přijímáme brigádně nové pracovníky – uklízečka, servírka, máte-li zájem minimálně jeden měsíc pracovat ozvěte se na číslo 603253944 Pracovní doba dle dohody 4-6 hodin, nutné víkendy 10-17 hod.

————————————————————

Z důvodu vládních nařízení do odvolání zavřeno:-(

…………………………………………………………………………

Děkujem za přízeň v letní sezoně 2020, krásná setkání a hodnocení. Víme, že má naše práce smysl.

…………………………………………………………………………

Dnes 9.4. 2020 nám přišla do e-mailu skvělá zpráva – děkujeme, za Vaše hlasy:-)

HOTEL KAČENKA SE UMÍSTIL NA 3. MÍSTĚ V KATEGORII 3* V PARDUBICKÉM KRAJI!

Rádi bychom Vám za Celý tým Czech Hotel Awards pogratulovali a doufáme, že získané ocenění přiláká pozornost nových, potenciálních hostů a stálé zákazníky utvrdí v tom, že si pro svůj pobyt vybrali hotel s kvalitními službami a ochotným personálem.

Hotel roku - diplom

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Na jaře 2020  vylepšujeme samostatné chaty Valinku a Chalet, na obě jsme pořídili koupací sud s jakuzzi a osvětlením :-)

foto koupací sud s jakuzzi ilustrační foto

…………………………………………………

 

…………………………………………………………

červenec – o nové posezení na terase je zájem, pokud chcete sedět venku, hlašte ve svých rezervacích raději předem:-)

 

………………………………………………………….

Červen 19 – hotovo po výměně podlah, nové krásné postele, nábytek a zrcadla do všech pokojů, máme radost, že oceňujete, že je to na míru od místních truhlářů z masivu -úplně jiná energie než z IKEA či ASKO . Chceme pro Vás to nejlepší.

————————————————-

Máme nové tepelné čerpadlo!

Rozhodli jsme se pro ekologické moderní vytápění a ohřev vody, věříme, že tím zvýšíme Váš konfort a zároveň ochráníme přírodu.

——————————————————

Jako jedna z prvních restaurací v České republice obdrželi Certifikát kvality služeb v cestovním ruchu od Ministerstva pro místní rozvoj! Děkujeme, že nám svými podněty dáváte možnost zlepšovat náš provoz. Spokojený zákazník je náš dlouhodobý cíl, proto jsme vděční za jakoukoliv připomínku či nápad – můžete napsat do knihy hostů, umístěné v restauraci. Zároveň děkujeme za  recenze ve vyhledávačích a rezervačních systémech. Certifikát kvality služeb jsme se z časových důvodů rozhodli neobhajovat, není tedy již platný, ale zásady zůstávají,  ČSKS držíme palce při zlepšování cestovního ruchu v naší zemi a děkujeme, že jsme se mohli podívat na své podnikání z jiného úhlu.

Comments are closed.